Sunday, September 21, 2008

HMMMMM?????

5 tabiat buruk waktu sekolah....

1. suka duduk kat belakang... sampai sekarang pun tak tahu kenapa.... misteri ni...
2. suka melukis atas meja... macam best jadik artis jalanan...
3. baca komik waktu kelas sejarah... bosan dengan fakta....
4. suka meniru dan bagi orang tiru homework... biasala tu... nak idup...
5. kuar rehat paling awal, tapi masuk paling lewat...... hehehehehe... dah kata prefect....

3 favourite subjek.....

1. kemahiran hidup.... suka kerja dengan gunakan tangan... sampai sekarang pun... hands on baby!!!
2. fizik.... sebab suka perah otak.... ada kalanya sampai menyampah, banyak sangat formula..
3. english... love to talk...

3 subjek kurang gemar

1. biology.... aku terlalu confident ngan subjek sbb aku dapat a1 dalam trial tapi dapat c5 dalam actual SPM.... cis..... sungguh hampa...
2. sejarah... walaupun aku dapat a1, tapi banyak sangat fakta..... tahun.....
3. bm?.... terlalu berbunga puisinya... maaf...

menarik?

dapat cikgu praktikal yang amatlah lawa dan manja dengan anak2 muridnya sampai semua takleh fokus kat pengajaran... suma berkhayal.... termasuklah aku ni... sampai fail ujian bulanan... hehehe... sekali tu ajelah...

paling suka...

ragbi - a gentleman's sport....

anda xbleh hidup tanpa....

air...

setiap malam sebelum tidur, siapakah yang anda hubungi.....

b kesayanganku.....

*wahai teman2ku, maafkan aku menyepikan diri buat sementara... bz nak open store baru kat tropicana damansara..... bukan xnak online.... harap maklum.....*

No comments: